Pavlačová emancipácia

1. mája 2015, sandal, Nezaradené

Zdravá emancipácia žien je prirodzený vývoj, ktorý hádam celú spoločnosť prenesie od diskriminácie k zrovnoprávneniu. Existujú celé štúdie ba aj vedecké odbory, ktoré sa touto témou zaoberajú – emancipáciou žien na pracovisku, v rodine, v spoločnosti. Tak to má byť, si myslím.

Ale čo som si nemohol nevšimnúť, to sú niektoré sprievodné javy tohto bohumilého procesu, ktoré sú často neestetické, zarážajúce, ba až odpudivé. V takýchto prípadoch sa naše „nežné“ stvorenia snažia nielen o zrovnoprávnenie oboch pohlaví, ale dokonca majú potrebu prevýšiť silnejšie pohlavie a ak to inak neide, tak aj v negatívnom smere.

Uvedomil som si to nedávno, keď som čakal na autobus. Za mnou boli študentky a možno učnice, ktoré trkotali o všetkom možnom a občas riekli: „…rozumieš ty k.k.t?…. ,…chápeš ty k.k.t?….,… to ti bolo ty k.k.t….“ Tak som sa ledabolo po nich obzrel a žiadneho k.k.ta som tam nevidel (okrem seba, samosebou). Tak koho tak vulgárne oslovujú? A to oni sa takto oslovujú naše milé, pekné dievčatka … do k.k.tov si nadávajú. Hmm – naozaj pekné, originálne oslovenie.

O potetovaných devách sa nebudem ani rozpisovať. Každý máme svoj vkus, svoj názor. Malý motýlik na ramene, alebo kvetinka na členku môže byť milý a zaujímavý celoživotný doplnok. Záleží od nositeľky, každej sa hodí niečo iné. Ale ešte som nestretol devu, ktorej by sa hodili potetované obe stehná a že ich je … pánabeka. Mladé dievčatá s peknou postavou a nádhernou pleťou a celé sú dočmárané rádoby „umeleckými“ výtvormi – do smrti. Nuž dobre.

Tiež, tuto v TV ma zaujal jeden výrok z úst akejsi „celebrity“ v sukni. Táto dáma použila vetu „Na to nemám gule!“. Chápete, žena požije takúto vetu? …hmm, namala radšej požiť „Na to nemám vaječníky!“, alebo „Na to nemám maternicu!“ ? Alebo kultivovane „Na to nemám estrogén!“ ?

Ale čo ma dorazilo posledne, to namalo chybu. Videl som ženu, ktorá si prisvojila jednu z najchlapáckejších činností, ktorá je výsostná len pre nás mužov s veľkým M. Ak si myslíte, že išlo o močenie po stojačky, tak ste neuhádli … existuje ešte výraznejšia činnosť, ktorá odlišuje chlapa od ženy. Určite ste si už viackrát všimli, ako sa chlapi, keď šoférujú, vŕtajú v nose. Dokážu sa naplno zabrať do tejto činnosti v intimite svojho auta a bágrujú o dušu, hlavne ráno, keď ešte dolaďujú rannú očistu. No a takúto šoférku som onehdá zaregistroval … pekná dáma, upravená, namaľovaná, šperky na rukách, v slušnom aute vyššej triedy – a ukazovák zaborený v nozdre po druhý prstový článok. TAK … a to už je ultra silná káva aj pre mňa. Keď som to videl, poviem vám vospolok, padla mi sánka. Čo bude následovať? Škriabanie sa v zadku, lebo vreckový gulečník?

Uvidíme 🙂