Založ si blog

Vnucovanie sa

Vnucovanie sa … na to treba mať povahu. To sú tie typy, ktoré vyprevadíte dvermi a kým sa otočíte, už máte takúto vtierku znovu v miestnosti – vlezenú oknom, či komínom. Dokážu hodne. Svojou buldočou vytrvalosťou mnohokrát zlomia obranné mechanizmy napadnutého objektu.

Nehovorím teraz o svojich blížnych, ale o obchodníkoch. Hlavne o obchodníkoch s mäsom … s poľským mäsom. Väčšina slovenských konzumentov odmieta mäso pôvodom od naších severných susedov. Vieme prečo. Najprv sme ho odmietali so serióznym označením o pôvode produktu. Fajn. Obchodníci sa vynašli: prebalili mäsko tak, že sa zaraz tvárilo, ako originál zo slovenských zverí. Pravda časom vždy vypláva na povrch. Takisto v tomto prípade a zákazníci veria, že sa tak už nedeje (aspoň nie v masovom merítku). Takže po tejto alternatíve nastupuje plán „C“ – spracovanie dovozového mäsa do „slovenských“ produktov. A furt je to o tom istom – vpašovať pofidérny produkt na náš tanier. A darí sa, darí. Bodaj by sa nedarilo, keď naše dozorné orgány sú darebné, postihy bezzubé a peniaze také mocné.

Pohľad laika:

Bol by problém, pri dnešnom technickom zabezpečení usledovať:

— koľko mäsa sa vyexpedovalo z nášho jatočného dobytka na náš trh?

— koľko mäsa sa doviezlo?

— koľko mäsa sa predalo pod akou šaržou? Cifry by mali sedieť … plus mínus.

A na záver výkrik do tmy: NEMÁME ZÁUJEM O TENTO PRODUKT. Myslíte, že to niekto včul začul?

Ťažký kolaps zipsu

13.01.2024

Zdravím všetkých zazipsovaných, odzipsovaných, ba aj nezipsovaných. Skolaboval vám niekedy zips? Určite áno. Niekedy obľúbený kus odevu, obuvi musíme vyhodiť kvôli pokazenému zipsu, lebo zips je mnohokrát ten najslabší článok, tzv. kurvítko, ako som o tom písal onehdá (sandal.blog.pravda.sk/2017/01/06/kurvitko). Pamätám sa, ako mi skolaboval zips na perovej vetrovke. [...]

Bobor je lotor

28.12.2023

Už si to celkom dobre nepamätám, takže buď som pred päťdesiatimi rokmi chýbal na hodine prírodopisu, alebo som nedával pozor, ale akosi si nepamätám, že by sa v tej dobe (70-te roky m.s.) spomínal výskyt bobra v našich končinách. V končinách, kde som vyrastal sa teda bobor nevyskytoval určite … to viem naisto, lebo som v tých končinách bol. A nebol som tam len ja, [...]

Ojazdené vozidlá

21.08.2022

V nedávnej dobe som sa vyskytol v situácii, že mi doslúžilo staré auto a bolo treba kúpiť niečo novšie, zdatnejšie. Hneď som mal nacielené na auto z druhej ruky, ako sa hovorí jazdeným autám. Pri takejto voľbe je potrebné byť v strehu, aby jazdenka nebola predražená a aby technický stav zodpovedal cene. V prvom rade som sa začal obzerať vo svojom okolí, či niekto zo [...]

Britain Clinton

Brusel chce uľahčiť život v Británii aj mladým Slovákom. Použije na nich Londýn dvojaký meter?

23.04.2024 14:00

Európska komisia by rada zmäkčila nepríjemné dopady brexitu na občanov členských štátov EÚ vo veku do 30 rokov. Aký postoj zaujali politici v Londýne?

Reedukačné centrum Bystričany

PS vyzýva na zatvorenie reedukačného centra v Bystričanoch. Dochádzalo tam údajne k sexuálnemu násiliu

23.04.2024 13:36, aktualizované: 14:15

Predstavitelia Progresívneho Slovenska realizovali vlastný prieskum zariadenia, v ktorom podľa ich slov dochádza k porušovaniu pravidiel.

medveď

Odstrelom problémového medveďa v L. Mikuláši sa bude zaoberať enviropolícia

23.04.2024 12:55

Občianska iniciatíva My sme les spochybňuje, že pri Liptovskom Mikuláši došlo k usmrteniu správneho medveďa.

Pellegrini

Web ČTK napadli hackeri, vydali správy o zmarenom atentáte na Pellegriniho

23.04.2024 12:36, aktualizované: 13:08

Udalosťou sa zaoberá česká Bezpečnostná informačná služba a ďalšie úrady.

sandal

Neberme život príliš vážne ... aj tak z neho nik nevyviazne živý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 56
Celková čítanosť: 732418x
Priemerná čítanosť článkov: 13079x

Autor blogu

Kategórie